مجموع مقالات سیر احمد نیاز

اقتصادی - فرهنگی - اجتماعی و دینی

مجموع مقالات سیر احمد نیاز

اقتصادی - فرهنگی - اجتماعی و دینی

ای کاش

ای کاش 

ای کاش دنیا چنین نبود

ای کاش حرف دلم بر جبینم بود

ای کاش که مهتابم بروی زمینم بود

ای کاش هرچه فکر کردم همان شد

ای کاش بر بته خشکم نم نم باران شد

ای کاش زغم این دل همه به گریان شد

ای کاش که حقایق به همه نمایان شد

 

ای کاش

ای کاش هر چه میگفتیم میکردیم

ای کاش بیادش همگی خس گردیم

ای کاش زخون همدیگر بس گردیم

ای کاش که چشم و دلم بسوی تو بود

ای کاش به گلستانم فقط بوی تو بود

ای کاش که بهارم لب جوی تو بود

ای کاش که رهم صرف به کوی تو بود

 

ای کاش

ای کاش مرا بسویت بکشی

ای کاش بتو آنچه پزیدم بچشی

ای کاش به داد افسرده ای چون من برسی

ای کاش ای کاش بر من بیچاره رسی 

 

نوشته از سیر احمد نیاز

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد