مجموع مقالات سیر احمد نیاز

اقتصادی - فرهنگی - اجتماعی و دینی

مجموع مقالات سیر احمد نیاز

اقتصادی - فرهنگی - اجتماعی و دینی

دلم گرفته است


امشب آنقدر دلم گرفته که میخواهم تا سحر بگیریم

آنقدر بگیریم که تا زپای بیفتم

آنقدر بگیریم تا آنکه بمیرم


میخواهم تا تنها و تنها باشم

نه برقی و نه زرق و نه آب و نه نانی

میخواهم چشمانم بسته باشد

هیچ انسانی و هیچ موجودی دیگری در ذهنم خطور نکند

میخواهم از هر مخلوقی فرار کنم

جز خدایم به کسی نه اندیشم

جز او سخن به زبان نیاورم

جز تصویر او چیزی را نبینم


ای کاش غار کوه را سراغ میداشتم

یا پهنه دشتی را،

یا عمق چاه را،

تا خود را دور و دور و دور ز دنیا میگشتاندم

تا آنقدر گریه میکردم که همه چیزم فراموشم میشد

ای کاش و ای کاش و ای کاش

نظرات 1 + ارسال نظر
sabzbn 1390/05/05 ساعت 06:42 ب.ظ http://www.sabzbn.com

به شبکه اجتماعی شکوفه های سبز ایران خوش آمدید
سایت تفریحی سبز یک شبکه اجتماعی ِ قدرتمند ِ مبتنی بر وب است که کاربران آن می‌توانند یک ارسال با طول بیشتر از 400 کاراکتر بهمراه تصویر، ویدئو، لینک و فایل داشته و با دنبال کردن کاربران، افکار و نظرات خود را با سایرین به اشتراک بگذارند. گروه‌ها، کارمندان، همکاران و انجمن‌ها با ایجاد یک شبکه اختصاصی قادر به ارتباط با یکدیگر بوده و به کمک تکنولوژی آر‌اِس‌اِس می‌توانند تازه ترین‌های سایت را پیگیری نمایند. سایت تفریحی سبز توسط هر وسیله‌ی متصل به اینترنت از جمله تلفن همراه دنبال‌پذیر است!
من آپم منتظرتون هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد