مجموع مقالات سیر احمد نیاز

اقتصادی - فرهنگی - اجتماعی و دینی

مجموع مقالات سیر احمد نیاز

اقتصادی - فرهنگی - اجتماعی و دینی

مادرم


قبل از آمدنم در دنیا، ترسیده بودم و گفتم در دنیا چه کنم، یکی از ملائک برای من گفت که نترس، زیرا همرای تو در دنیا هم یک ملک می آید. بسیار خوش شدم و به او گفتم که او ملک را در دنیا چگونه پیدا کنم. ملک برایم گفت که تشویش نکن زیرا تو او را نه، بل او تو را می یابد. او را بسیار دوست میداشته باشی، او تو را هم بسیار دوست میداشته باشد و هیچگاهی از پهلوی تو دور نمیشود. او را مادر میگوئی.


خداوندم! مادرم مرا بی کس هیچگاهی رها نکرده است، و مانند ملک نجات دهنده همیشه پهلویم ایستاده است. برایم ترا و آخرت را شناختانده است. تو هم او را در دنیا و آخرت خرسند نگهدار.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد